Autorizované servisy počítačů
Autorizovaný servis (dále jen "AS") pro vaši značku zařízení je nejlepší volbou v případě, kdy máte stále platnou záruku a zařízení nebylo poškozeno vaší vinou (pádem nebo jiným mechanickým poškozením, politím vodou, atd.). V případě uznání vady AS máte opravu zdarma a stále platnou záruku prodlouženou o dobu, po kterou bylo zařízení v servisu.
Pokud je však zařízení mimo záruku nebo došlo z vaší strany k jeho poškození, pak se oprava v AS nemusí vyplatit. Důvodem je většinou vysoká cena, která může přesahovat i nákupní cenu nového zařízení. Když opravu odmítnete, hradíte často vysokou cenu za diagnostiku, případně i poštovné. Jediným kladem zůstává, že pokud cenu akceptujete a zařízení necháte spravit, máte jej stále v záruce. Pro mimozáruční servis proto doporučuji neautorizované, resp. pozáruční servisy, mezi něž TECH·FIX patří.
Klady AS:
- Je-li zařízení v záruce, po opravě je záruka stále platná.
- Neplatíte za opravu (pokud nedošlo k poškození vaší vinou).
- Používá originální díly. Ty však může použít i neautorizovaný servis.
Zápory AS:
- Vysoké ceny v případě opravy mimo záruku.
- Platíte za diagnostiku, případně poštovné.
- Neprovádí žádné specializované opravy ani opravy na součástkové úrovni. Pouze výmění vadné komponenty za "nové".
P.S.: Kliknutím na danou značku se dostanete na stránky daného autorizovaného servisu, případně info stránku, jak postupovat v případě reklamace.